آخرین وضعیت شکایت جباری از استقلال

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از آخرین وضعیت شکایت جباری علیه باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

آخرین وضعیت شکایت جباری از استقلال از زبان وثوق احمدیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وثوق احمدى رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت شکایت مجتبى جبارى از باشگاه استقلال گفت: جبارى با حضور در کمیته تعیین وضعیت میزان غرامت را مشخص و هزینه رسیدگى به پرونده را پرداخت کرد.

او ادامه داد:بر همین اساس موضوع مورد نظر را به اطلاع باشگاه استقلال رساندیم و منتظر لایحه این باشگاه هستیم.

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در مورد اینکه چه زمانى راى پرونده جبارى اعلام مى شود بیان کرد:این موضوع بستگى به این دارد که ما چه زمانى جوابیه باشگاه استقلال را دریافت کنیم و به همین دلیل امکان دارد راى این پرونده تا ٥٠ درصد در سال جارى و یا سال آینده اعلام شود. در هر صورت تا زمانی که جوابیه باشگاه استقلال نیاید نمی‌توانیم رایی را صادر کنیم.

گفتنی است مجتبی جباری هافبک تیم فوتبال استقلال که در ابتدای فصل زیر نظر منصوریان به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست در نهایت طبق خواسته سرمربی و مدیران باشگاه استقلال از تمرینات تیمی کنار گذاشته شد و این بازیکن هم برای دریافت حق و حقوقش به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و مسئولان این کمیته هم با نامه نگاری‌های لازم با باشگاه مربوطه به دنبال رسیدگی به پرونده شکایتی این بازیکن هستند.

انتهای پیام/

رای پرونده جباری علیه استقلال چه زمانی صادر می‌شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار