با مخترعین ایرانی؛

با این فناوری از راه دور سنگ قبر اموات خود را تعویض کنید

یکی از استارت آپ‌های موفق به ایجاد خدمتی شده که به شما امکان می‌دهد سنگ قبر اموات خود را از راه دور تعویض کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند؛ باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دلتان برای اموات خود تنگ شود و بخواهید سنگ قبر آن‌ها را تعویض کنید و یا خیرات دهید، اما در شهر یا کشوری دور از مزار آن‌ها باشید در این زمان استارت آپ  یادتیم به کمک شما می‌آید و کار‌های تشریفاتی مورد نظر شما را انجام می‌دهد.

مدیر سایت خدمات تشریفاتی یادتیم در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های این استارت آپ گفت: اموات و در گذشتگان در فرهنگ ما ایرانیان بسیار قابل احترام هستند و از گذشته‌های دور تا به امروز ما برای آنان خیرات داده و سنگ قبرشان را تعویض می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما گاهی اوقات پیش می‌آید که شاید خانواده متوفی در محلی دور از مزار اموات خود قرار داشته باشد، اما بخواهد خیرات کند؛ در این زمان کافی است وارد سایت ما شود و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کرده و ما برای آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیر این استارت آپ در خصوص خدماتی که از طرف سایت او به ارائه می‌شود گفت: خرما، حلوا، میوه، کیک و... از جمله مواد خوراکی هستند که ایرانیان در مراسم ختم می‌دهند و ماهم دقیقا همین کار را برای شما انجام می‌دهیم و به نسبتی که آنها بخواهند خیر می‌کنیم.

از راه دور سنگ قبر اموات خود را تغير دهيد

وی با اشاره به تغییر سنگ مزار اظهار کرد: اگر سنگ قبری شکسته باشد می‌توانید درون سایت ما سفارش دهید و تا هماهنگی‌های لازم انجام شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سنگ قبر امواتتان را تغییر دهیم.

مدیر استارت آپ یادتیم تصریح کرد: یکی از مواردی که بدون نیاز به سفارش، انجام می‌دهیم خواندن فاتحه و سوره قدر بر سر آرامگاه است؛ همچنین غبار روبی و شست و شوی سنگ آرامگاه از کار‌های بدون نیاز به سفارش خواهد بود که به شکل مناسب انجام خواهد شد، البته می‌توانید از خدمات متنوعی که در این بخش قرار داده ایم هم بهره‌مند شوید؛ برای مثال خواندن قرآن و دعای انتخابی به مدت زمان مشخص توسط افراد دارای تخصص و غبار روبی و شست و شوی سنگ آرامگاه با گلاب از جمله این خدمات است.

وی در خصوص چگونگی ثبت سفارش گفت: مراجعه به سایت، انتخاب خدمات، ثبت مشخصات خود و نشانی آرامگاه شخصی که فوت شده است، تایید نهایی، پرداخت، آماده سازی سفارشات به وسیله اعضای یادتیم، مراجعه به آرامگاه و انجام خدمات خواسته شده، تهیه فیلم و عکس از مراحل مختلف و ارسال عکس و فیلم به سفارش، مراحل کاری است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي
۱۵:۳۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خداوند تمام رفتگان را بیامرزه
آخرین اخبار