تفتیان: سعی کردم جزء سه نفر اول باشم اما این اتفاق رخ نداد

ملی پوش دوی سرعت کشورمان گفت: سعی کردم جزء سه نفر اول مرحله فینال باشم تا به مدال رقابت های جهانی برسم اما این اتفاق رخ نداد.

حسن تفتیان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درمورد کسب رتبه پنجم ماده 60 متر رقابت های داخل سان جهان اظهار کرد: باوجود اینکه کمتر از 12 ساعت تا شروع مسابقه به بیرمنگام رسیدم و در مرحله مقدماتی عملکرد خوبی نداشتم اما رفته رفته بدنم به شرایط ایده آل نزدیک شد و توانستم در مراحل نیمه نهایی و فینال به اهداف مدنظرم دست یابم. حریفان اصلی ام از آمریکا و چین در رقابت های جهانی حضور داشتند و سطح آن بالا بود.

او ادامه داد: زمان ثبت شده از سوی دوندگان جهانی به هم نزدیک بود. سعی کردم جزء سه نفر اول مرحله فینال باشم تا از این طریق به مدال رقابت های جهانی برسم اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود نخستین ایرانی هستم که توانستم به فینال رقابت های جهانی صعود کنم. عملکرد من در بیرمنگام نشان داد دوندگان ایرانی قابلیت زیادی دارند و در صورتی که از آنها بیشتر حمایت شود، می توانند افتخارهای زیادی به دست آورند.

تفتیان خاطرنشان کرد: 96 سال خوبی برای من بود چراکه توانستم طلای بازی های داخل سالن و قهرمانی آسیا را کسب کنم. عزمم را جزم می کنم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا هم مدال طلا را به دست آورم. در پایان از زحمات اونتانون گای، مربی فرانسوی ام و همچنین خانواده ام و کسانی که در این مسیر به من کمک کردند تشکر می کنم.

انتهای پیام/

اظهارات تفتیان پس از کسب عنوان پنجمی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار