نماینده دموکرات: ریاست جمهوری مادام العمر ترامپ تَن «جرج واشنگتن» را در قبر می‌لرزاند

عضو دموکرات مجلس‌نمایندگان‌آمریکا با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهوری این کشور گفت: ریاست جمهوری مادام العمر ترامپ تَن «جرج واشنگتن» را در قبرمی‌لرزاند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال اظهارنظر«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در حمایت از برداشته شدن محدودیت دوره ریاست جمهوری در چین و الگو برداری آمریکا از آن، «رُ خانا» (Ro Khanna) عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا به شدت واکنش نشان داد.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در این باره در پیام توئیتری خود نوشت: تاکنون از اینکه به یک نماینده ترامپ‌ستیز تبدیل شوم خودداری می‌کردم اما جدا از اینکه موضوع مطرح شده درباره مادام العمر شدن ریاست جمهوری دونالد ترامپ شوخی بوده یا خیر، باید به این مسئله اذعان کرد که صحبت از ریاست‌جمهوری مادام‌العمر مانند «شی جین پینگ» غیرآمریکایی‌ترین حرفی است که یک رئیس‌جمهور آمریکا ممکن است بزند.

وی در ادامه اضافه کرد: در صورت وقوع چنین امری جرج واشنگتن در گور بر خود خواهد لرزید.

گفتنی است ترامپ در واکنش به طرح حزب کمونیست چین برای حذف محدودیت دو دوره‌ای ریاست‌جمهوری در این کشور از آن استقبال کرد و گفت شاید روزی در آمریکا نیز چنین تصمیمی گرفته شود.

انتهای پیام/

انتقاد نماینده دموکرات از اظهارات اخیر دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
پس بزار بلرزه .بالاخره امپراطوری که خلق کرد تاریخ مصرف داشت .اونم امپراطوری که بویی از عدالت .رَحم .خدا شناس .و ... نبرده .ولی شیطان رو خوب میشناسه که نماینده اش روی زمین شده .خدا لعنت کنه جرج واشنگتن و هم دونالد ترامپ
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۱:۰۳ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
انشالله ترامپ بره به جهنم
-
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
ترامپ لیاقتشو داره بره به جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خدا به دونالد ترامپ عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
ترامپ سنش بالاست احتمال داره سکته کنه
آخرین اخبار