۷۰ هنرجو عضو کیوکوشین در استان بوشهر هستند

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر گفت: تعداد ۷۰ هنرجو در استان بوشهر عضو رشته کیوکوشین ساکاموتو هستند.

۷۰ هنرجو عضو کیوکوشین در استان بوشهر هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد الماسی‌مقدم ظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله رشته قدرتمند کیوکوشین به‌عنوان مادر ورزش‌های رزمی است.

وی افزود: این رشته از سال ۱۳۹۳ تاکنون در استان بوشهر فعالیت می‌کند و در حال حاضر ۷۰ نفر عضو دارد که در مرکز استان فعال هستند و به دنبال جذب و ساماندهی ورزشکار و هنرجو این سبک در شهرستان‌های استان هستیم.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر تصریح کرد: نخستین دوره مسابقات کاراته کیوکوشین ساکاموتو قهرمانی استان بوشهر بهمن‌ماه در سالن ققنوس (غدیر سابق) با حضور ۷۰ کاراته‌کار برگزار شد و نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

الماسی‌مقدم یادآور شد: با توجه به این‌که استان بوشهر جوانان با استعداد خوبی دارد تاکنون ۱۵ مقام اول تا سوم در اوزان مختلف در رده‌های سنی گوناگون در سطح کشور کسب کرده‌ایم.

وی افزود: استان بوشهر سه مقام بین‌المللی در کارنامه خود دارد و در تلاش هستیم تا فرهنگ‌سازی بیشتری از سوی مسئولین استانی و به‌ویژه رسانه‌ها انجام شود تا بتوانیم این رشته را بیشتر به مردم و به خصوص قشر جوان و نوجوان معرفی کنیم.

رئیس سبک کیوکوشین ساکاموتو استان بوشهر گفت: در مسابقات کیوکوشین ساکاماتو به میزبانی استان البرز نماینده استان بوشهر یک مدال طلا و یک برنز کسب کرد.

انتهای پیام/م

70 نفر در استان بوشهر عضو رشته کیوکوشین ساکاموتو هستند

برچسب ها: کاراته ، هنرهای رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.