فعالیت 11 پایگاه امداد جاده ای در ایلام

سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام گفت: 11 پایگاه امداد جاده ای نوروزی در مسیرهای ارتباطی استان مستقر می شود.

 فعالیت 11 پایگاه امداد جاده ای در ایلامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ حسین عارفی سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام  اظهار کرد: این پایگاه ها از 25 اسفندماه تا 16 فروردین ماه سال آینده در محورهای ارتباطی  استان ایلام  مستقر می شوند.

سرپرست هلال احمر ایلام ادامه داد: در این پایگاه ها خودروهای نجات، آمبولانس و پرسنل پشتیبان به همراه امدادگران آموزش دیده در این پایگاه ها مستقر شده و نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.

عارفی همچنین از احداث 2 پایگاه امدادی این جمعیت ویژه کاروان های راهیان نور در مسیر یادمان شرهانی و نقطه ایثار اشاره کرد و یادآور شد: در این پایگاه ها نیز در صورت نیاز امدادرسانی به کاروان های راهیان نور انجام می شود.

وی گفت:خیمه های نماز توسط این جمعیت در جاده های استان ایلام بر پا می شود تا نمازگزاران در این مکان ها فریضه نماز را بجا آورند.

سرپرست جمعیت هلال احمر ایلام بیان کرد: همچنین بر اساس برنامه زمانبندی شده بالگرد امدادی این جمعیت در طول ایام تعطیلات نوروزی چند روز در این استان مستقر خواهد بود.

وی افزود: این جمعیت به عنوان عضو ستاد تسهیلات سفر آماده خدمات رسانی به مسافران بوده و خدمات دهی این جمعیت نسبت به سال های گذشته انجام می شود.

انتهای پیام/ع

استقرار 11 پایگاه امداد جاده ای در ایلام 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.