دانشگاه آزاد اسلامی یزد فردا میزبان نمایش کمدی است

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت:نمایش کمدی برجک 37 با موضوع دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به نقش هنرهای نمایشی در انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و انقلابی به نسل جدید و مخاطب پسند بودن آثار هنری ارزشی گفت:نمایش کمدی برجک 37 با موضوع دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود.

 حدادی افزود: این نمایش کمدی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و گروه نمایشی بهاران از ساعت 19 روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 15 و 16 اسفندماه در محل سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد اجرا خواهد شد.

وی گفت: عموم علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت رایگان این نمایش به دفتر فرهنگی و دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد یزد مراجعه کنند.

حدادی نقش آفرینی و مشارکت دانشجویان دانشگاه در این نمایش را از نکات قابل توجه این برنامه دانست و بیان داشت: چنین برنامه هایی فرصتی مناسب برای شناسایی استعداد ها و پرورش آن ها است.

وی گفت : برپایی نمایشگاه عکس با موضوع اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری عروج در سطح دانشگاه‌های آزاد استان یزد از دیگر فعالیت‌های فرهنگی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این مدت بود.

حدادی توجه و حمایت بیشتر مسئولین دانشگاهی از برنامه های فرهنگی و هنری دانشجویی را خواستار شد وادامه داد: در کنار مباحث علمی و درسی، پرداختن به موضوعات فرهنگی و هنری از ضروریات دوران دانشجویی است که در این سال‌ها کمتر موردتوجه جامعه دانشگاهی قرارگرفته است.

وی افزود: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با همکاری دانشگاه و مجموعه‌های فرهنگی برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده است و برنامه‌های قوی‌تر و مؤثرتری در دستور کار سال آینده این مجموعه قرار دارد.

انتهای پیام/ی

اجرای نمایش کمدی برج 37 در دانشگاه آزاد اسلامی یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار