پایان زندگی دوست بخاطر فوتبال/ قاتل پس از 13سال حبس عفو شد

مدیر کل شورای حل اختلاف استان خوزستان از بخشش قاتلی که 13 سال پیش بخاطر فوتبال دوست خود را به قتل رسانده بود، پس از13 تحمل سال ها حبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، مدیر کل شورای حل اختلاف استان خوزستان در همایش منطقه ای ترویج فرهنگ صلح و سازش و تجلیل از فعالان و منادیان صلح در دزفول به قتل دانش آموز آبادانی که 13 سال پیش بخاطر طرفداری از فوتبال با دوستش درگیر و آن را به قتل رسانده بود اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش شورای حل اختلاف و فوتبال دوستان، قاتل پس از تحمل 13 سال حبس بخشیده شد.

وی در ادامه اظهار کرد: 13 سال پیش، 2 دانش آموز آبادانی در مسیر مدرسه بر سر فوتبال با هم درگیر می شوند و یکی از آن ها با استفاده از چاقو، به زندگی دوست خود پایان می دهد.

زبیدی نیا با اشاره به اینکه قاتل در زمان ارتکاب قتل 19 سال سن داشت و محکوم به قصاص شده بود افزود: با تلاش شورای حل اختلاف و دوستداران فوتبال و برنامه ورزشی 90 این جوان سرانجام پس از تحمل 13 سال زندان از سوی خانواده مقتول عفو شد.

مدیر کل شورای حل اختلاف استان خوزستان اذعان داشت: در حال حاضر سن فعلی این قاتل 32 سال است و از آنجا که این قتل به خاطر طرفداری از تیم فوتبال رخ داده، لذا جمعی از هواداران ورزش فوتبال پای کار آمده و با همکاری و پیگیری شورای حل اختلاف، خانواده مقتول را راضی به گذشت از قصاص کردند.

انتهای پیام/گ

بخشودگی قاتل پس از تحمل 13 حبس

برچسب ها: قتل ، شورای حل اختلاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.