معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:ما در این مجمع از هیئت‌های استانی به هیچ عنوان گله‌مند نبودیم و فقط تنها درخواستمان از آن‌ها این بود که به صورت جدی‌تر کارهایشان را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمدرضا داور زنی معاون حرفهای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع سالیانه والیبال گفت: اولین مجمع عمومی فدراسیون والیبال بدون هیچ مشکلی پس از انتخاباتی که در ماه گذشته شاهد برگزاری آن بودیم انجام شد. این جلسه پیش از پایان سال باید برگزار می‌شد تا در این مجمع برنامه های سال 94 و 95 توسط حسابرس قانونی فدراسیون بررسی شود و همچنین برنامه های سال 97 هم تصویب می شد تا فدراسیون از این طریق بتواند پس از شروع سال جدید برنامه هایش را در سریع ترین زمان ممکن آغاز کند.

او با اشاره به وظیفه سنگین هیئت های والیبال شهرستان ها گفت: ما در این مجمع از هیئت های استانی به هیچ عنوان گله مند نبودیم و فقط تنها درخواست مان از آنها این بود که به صورت جدی تر در این حوزه فعالیت کنند چرا که انتظارات مردم از جامعه والیبال به ویژه در شهرستان ها بسیار بالاست.اکنون والیبال به عنوان یک رشته گروهی در بالاترین سطح خودش در جهان حضوری فعال دارد.ما نزدیک به 31 استان داریم و انتظار ما از برخی از هیئت های استانی با توجه به اینکه در گذشته قطب والیبال بودند و اکنون در لیگ والیبال حضور ندارند بسیار بالاست.بنابراین طبیعی است که مردم و اهالی آن استان ها از فدراسیون و هیئت های استانی ناراضی باشند. از نظر ما این انتظارات به جا و قانونی است و باید یک اقدامات جدی تری صورت بگیرد تا استان های خوزستان،اصفهان و مشهد بتوانند در شرایطی خاص انتظارات مردم شهرهای شان را برآورده کنند.این استان ها همواره از جوانان بسیار خوب و با استعدادی بهره می گیرند و هنوز هم هستند.البته با این وجود ویترین هیئت های استانی در والیبال با داشتن نماینده در لیگ کامل تر می شود.

داورزنی ادامه داد:در عین حال از زحمات تمام هیئت های استانی که برای رشد و پیشرفت والیبال قدم های موثری بر می دارند کمال تشکر و قدردانی را دارم.من به عنوان کسی نزدیک به 10 یا یازده سال در خدمت این دوستان بودم فقط از آنها درخواست کردم تا کاری کنند که بتوانند انتظارات مردم را برآورده کنند.

معاون قهرمانی وزارت ورزش درباره تغییراتی که در بدنه فدراسیون والیبال رخ داد،گفت:هر سیستمی که فعالیت می کند در حین اجرای برنامه هایش نیازمند این است که برخی مواقع بازخوردی از مجموعه کاریش داشته باشد و مبتنی بر آن می‌تواند اصلاحاتی را انجام دهد. اگر همواره حس شود که یک سیستم نقصی ندارد و نیاز به تغییر نیست به طور حتم   به سمت انحطاط و نابودی پیش خواهد رفت.سیستم های خوب سیتم هایی هستند که مرتب باید بازخورد داشته باشند و هم وضعیت موجود را بررسی مجدد کنند تا بتوانند از این طریق نقایص را برطرف کنند.

داورزنی در پایان خاطر نشان کرد: باید شرایطمان را به روز کنیم و به دنبال راهکارهای بهتری باشیم. نه تنها والیبال بلکه باید همه فدراسیون‌ها شرایطشان را با شرایط روز تطبیق دهند و همچنین اقدامات اصلاحی خودشان را انجام دهند. چرا که استفاده از ظرفیت های جدید مطمئنا به پویایی یک سیستم کمک می کند.  در حال حاضر با وجود همه این تغییرات سیستم در حال کار کردن است و نفرات جایگزین در راستای هم هستند. برنامه های تدوین شده مرتبا باید بازنگری شوند تا بتوانیم به استراتژی و هدفی که تعیین کرده ایم نزدیک شویم. چرا که اصلاحات همیشگی است.همان طور که ضیایی عنوان کرد قطعا در سال آینده او باز هم نسبت به سال گذشته در برنامه هایش دست به بازنگری خواهد زد تا از این طریق بتواند برخی از اقدامات و برنامه ها را دوباره اصلاح کند.امیدوارم تمام این برنامه ها موجب شود تا بتوانیم به آن اهدافی که برای خودمان ترسیم کرده ایم دست یابیم.

انتهای پیام/

اظهارات داورزنی پس از پایان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار