صنعت گردشگری یکی از قطب‌های مهم اقتصادی است

سرپرست فرمانداری شوشترگفت: صنعت گردشگری یکی از قطب‌های مهم اقتصادی است که نیاز است با جذب گردشگر و افزایش مدت اقامت آنان زمینه توسعه اقتصادی منطقه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حسین پنبه دانه پور، سرپرست فرمانداری شوشتر بیان داشت: شوشتر یکی از مقاصد گردشگران در سفرهای نوروزی است و نیاز است چهره و فضای عمومی شهر برای استقبال از میهمانان آماده شود.

وی افزود: باید تلاش شود در ایام نوروز صنایع دستی، تولیدات، محصولات کشاورزی شوشتر به ویژه برنج، در معرض دید میهمانان نوروزی و شهروندان قرار گیرد تا در جهت حمایت از تولید کنندگان داخلی گامی موثر برداشته شود.

رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی ادامه داد:هر چه خدمات بیشتری به گردشگران ارایه شود تاثیر مستقیمی بر اقتصاد این شهرستان دارد و نیاز است در این زمینه خلاقیت های بیشتری به کار گرفته شود.

وی با اشاره به تامین میوه شب عید گفت: شهروندان نگران تامین میوه، گوشت و سایر اقلام مورد نیاز ایام عید نباشند چرا که تلاش شده با همکاری نهادهای مربوطه این کالاها براساس نیاز ذخیره  شود و گشت های مشترک نیز برای نظارت بر بازار پیش بینی شده است.

سرپرست فرمانداری شوشتر افزود: هرس درختان ورودی های شهر، خط کشی جاده های اصلی، رنگ آمیزی جدول ها،روشنایی خیابان ها و همچنین جمع آوری متکدیان نیز آغاز شده که انتظار داریم این موضوعات با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

انتهای پیام/م

آمادگی شوشتر برای استقبال از مهمانان نوروزی

برچسب ها: نوروز ، صنایع دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.