برگزاری جشن نیکوکاری در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد فارس از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبرداد.

برگزاری جشن نیکوکاری در استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدبذرافشان مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در آستانه فرا رسیدن سال جدید مراسم جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در روز‌های ۱۶، ۱۷، ۱۸ اسفند در استان فارس برگزار می‌شود.

وی افزود: روز ۱۶ اسفندماه امسال پایگاه‌های نیکوکاری در مدارس برپا می‌شود تا با مشارکت دانش‌آموزان کمک‌های مورد نیاز دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری شود.

بذرافشان با بیان اینکه در روز ۱۷ اسفند پایگاه‌های ثابت و سیار در سراسر استان فارس به ویژه در مکان‌های عمومی برپا می‌شود، ادامه داد: ۱۸ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نمازجمعه، پایگاه‌هایی برپا می‌شود و در این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم به نیازمندان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس تصریح کرد: امسال بیش ۷۰۰ هزار پاکت دانش‌آموزی و ۱۰۰ هزار پاکت دانشجویی در فارس توزیع شده است که محل مصرف کمک‌های جمع‌آوری شده، دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند خواهد بود.

بذرافشان گفت: ۱۲ هزار و ۷۲۹ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد فارس هستند که با کمک خیران در جشن نیکوکاری فرصت مناسبی برای کمک به ایتام و نیازمندان است.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس وی از راه‌اندازی ۲۹۳ پایگاه ثابت، ۱۱۳ پایگاه بسیج و ۱۹۱ پایگاه مراکز نیکوکاری خبر داد و تصریح کرد: ۵۰ پایگاه ثابت ویژه نیز در فارس راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ر

برپایی پایگاه‌های نیکوکاری در مدارس فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار