تصادفات جرحی امسال در شهرستان مهاباد 26 درصدافزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد در جلسه شورای ترافیک با اشاره به افزایش تصادفات جرحی گفت: در این مدت تصادفات جرحی درسطح شهرستان با افزایش  26 درصدی روبرو بوده  درحالیکه تصادفات منجر به فوت 42 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ کاظمی افزود: بیشترین تصادفات در سطح شهر مربوط به بلوارهای فرهنگیان، ۹ دی و پرستار است که امیدواریم شهرداری اقدامات مناسب برای کاهش تصادفات در این مسیرها را انجام دهد.

فرماندار شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: معضل سرعت گیرهای شهر گوگ تپه سبب ایجاد مشکلات و اعتراضات شدیدی در سطح شهرستان شده است که باید با سرعت گیرهای استاندارد جایگزین شود.

شجاعی در ادامه خواستار اقدام فوری در ارتباط با حل معضلات ترافیکی پیش روی سه راهی دارلک شد و گفت: باید تا قبل از آغاز سال جدید این مسیر به لحاظ ترافیک روان سازی شود.

سرهنگ زوار رئیس پلیس راه نقده هم در جلسه شورای ترافیک مهاباد گفت: ترافیک عبوری از طرف ارومیه به مهاباد در نزدیک سه راهی دارلک به مشکل عمده ای در این مسیر تبدیل شده است که باید برای رفع آن چاره اندیشی کرد.

رئیس پلیس راه میاندوآب نیز گفت: در ۱۱ ماهه اخیر در حوزه فعالیت پلیس راه میاندوآب وقوع تصادفات ۲۲ درصد، آمار متوفیان 19درصد و تصادفات جرحی ۹ درصد کاهش‌ یافته و در این مدت دو هزار و ۵۹۹ دستگاه خودرو به علت تخلفات به پارکینگ منتقل شده است.

سرگرد شکری در ادامه بر استانداردسازی و ساماندهی سه راهی ترشکان و تقاطع برهان و تعریض باند دوم سه راهی ترشکان در مسیرمهاباد به میاندوآب برای افزایش‌ ظرفیت ترافیکی تأکید کرد.

انتهای پیام/ع

افزایش تصادفات جرحی در مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.