عزم جزم پلیس در مبارزه با مواد محترقه پرخطر

پلیس استان مرکزی در عملیات‌های مختلف فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز را دستگیر کرد.

 به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پلیس استان مرکزی عزم خود را جزم کرده تا از توزیع مواد محترقه غیرمجاز در نقاط مختلف استان جلو گیری کند.

سرهنگ سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به تشدیدطرح برخورد با مواد محترقه غیرمجاز از سوی پلیس گفت: طرح عملیاتی پلیس در برخورد با توزیع کنندگان و فروشندگان مواد محترقه با جدیت بیشتری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

در عملیات‌های مختلف پلیس استان مرکزی در چند روز گذشته فروشندگان مواد محترقه غیرمجاز دستگیر و مواد محقرقه جمع آوری شد نمونه عملیات‌های پلیس استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های اراک و محلات است.

در شهرستان محلات ۵ متصدی واحد صنفی و ۲ نفر که در منزل مسکونی شان در شهرستان محلات مواد محترقه غیرمجاز توزیع می‌کردند در عملیات پلیس دستگیر و ۸ هزارو ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه از آنان کشف شد.

در شهرستان اراک هم فردی که در بازار سرپوشیده شهر اراک اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می‌کرد دستگیرو در بازرسی از وسایل همراه او نزدیک به ۶ هزار عدد مواد محترقه و آتش زا کشف شد.

سرهنگ سپهوند از مردم خواست هر گونه گزارش و اطلاعات خود در خصوص فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع مواد غیر محترقه غیر مجاز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

همه این تمهیدات و زحمت های پلیس برای این است که در ایام منتهی به  چهار شنبه آخر سال و حواشی آن  کسی مصدوم نشود ومردم عید را با خوشحالی و آرامش بگذرا نند چرا که مصدومیت  و یا خدای نکرده از دست دادن هرفرد  چندین خانواده را درگیر کرده و عید را به کام انها تلخ خواهد کرد پس بهتراست که در زمینه مبارزه با توزیع  مواد محترقه غیرمجاز پلیس را یاری کنیم .

انتهای پیام / ج

تشدید مبارزه با مواد محترقه غیرمجاز در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.