رونمایی از اولین ویدئوی سریال «تعطیلات رویایی» + فیلم

اولین ویدئوی سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» که برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ۹۷ در حال ساخت است، رونمایی شد.

رونمایی از اولین تیزر سریال به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اولین تیزر سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» که برای پخش از شبکه دو سیما در نوروز ۹۷ در حال ساخت است، رونمایی شد.

ساخت نخستین تیزر سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» را روزبه کلباسی بر عهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز تولید می‌شود.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌هاى رحيم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شيراز سكونت دارند. برادر كوچك‌تر كه وضع مالى بهترى دارد سال پيش براى تعطيلات عيد خانواده رحيم را كه يك معلم بازنشسته است به تركيه دعوت كرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می خواهد امسال خانواده رستم را با هزينه خودش به کيش ببرد. غافل از اينكه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همين سرآغاز ماجراهاى جالب و ديدنى است.

محمدرضا شریفی نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار ، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

«تعطیلات رویایی» دی ماه سال جاری در شهر شيراز كليد خورد. هم اکنون تصویربرداری این سریال در جزیره كيش ادامه دارد.

تدوین این مجموعه تلویزیونی نیز به صورت هم زمان انجام می‌شود تا برای پخش در نوروز ۹۷ آماده شود.


انتهای پیام/

فیلمی از سریال تعطیلات رویایی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار