سالک در تذکر شفاهی؛

کسی با دولت مبارزه نمی‌کند، آقای رئیس جمهور پاسخگو باشید!

نماینده مردم اصفهان گفت: کسی با دولت مبارزه نمی‌کند، آقای رئیس جمهور باید پاسخگوی اعتراض مردم باشید.

کسی با دولت مبارزه نمی‌کند، آقای رئیس جمهور پاسخگو باشید!به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور شما با حاشیه‌سازی‌های هرهفته‌ای خود نمی‌توانید از وظایف و مأموریت‌هایتان جدا شوید.

وی ادامه داد: اگر شما به این مسائل حاشیه‌ای بپردازید، پس چگونه می‌خواهید به وضعیت اشتغال، بیکاری، معیشت مردم، عدم قدرت خرید مردم، فساد اداری و تبعیض پاسخ دهید؟

نماینده مردم اصفهان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم بالغ بر 50 مورد به ملت ایران توهین کرده است، متذکر شد: اخیرا در روز 22 بهمن بحث رفراندوم را مطرح کردید، مخالفان را بی‌عقل معرفی می‌کنید، روزی می‌گویید مخالفانتان بی‌سوادند و روزی می‌گویید آنان ترسو و بزدل و حتی جاهل به دین هستند.  این روند، روند مناسب و در شأن رئیس جمهور نیست.

نماینده مردم اصفهان خطاب به روحانی مبنی بر اینکه شما رئیس جمهور 80 میلیون نفر هستید، نه نماینده 20 میلیون نفر؛ تصریح کرد: شما عامل عدم اعتماد بین دولت و ملت هستید، در حالیکه ما به دنبال استحکام دولت و ملت هستیم و از شما حمایت می‌کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کسی با دولت مبارزه نمی‌کند، چرا که مبارزه با دولت به معنی ضربه زدن به منافع ملی، امید و اعتماد مردم است و شما باید پاسخگوی اعتراض مردم باشید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار