آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح دو مرحله نظارتی و تعادل بازار و تثبیت قیمت‌ها ویژه ۹۷ در استان خبراد.

مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۷ در این استان خبر داد و گفت : در این طرح بازدید‌های روزانه از واحد‌های صنفی و غیرصنفی انجام می‌شود

وی با اشاره به اینکه زمان نظارتی طرح ایام نوروز در دو مرحله آغاز میشود. افزود: مرحله اول طرح از ۱۵ اسفند تا ۲۹ اسفند امسال و مرحله دوم از اول فروردین ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ادامه دارد.

وی گفت: این طرح به منظور حمایت از حقوق مصرف کننده و حفظ سلامت شهروندان و ارائه کالای با کیفیت و استاندارد وتعادل در بازار و تثبیت قیمت‌ها  در مرکز استان دو شعبه برای رسیدگی به تخلفات صنفی و غیر صنفی  تشکیل شده است.

عباسی با بیان اینکه  با متخلفان  برخورد جدی صورت می‌گیرد، افزود: نظارت بر قیمت‌های میوه، تره بار، شیرینی، آجیل، خشکبار، فرآورده‌های لبنی، کیف وکفش، مواد پروتئینی، حمل ونقل، بازدید از نمایشگاه‌های فروش بهاره جایگاه‌های سوخت با جدیت بیشتری انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از سوی ستاد تنظیم بازار استان و ستاد خدمات اجرایی سفرنیز بازدید و نظارت در دستور کار قرار دارد گفت: گشت‌های مشترک از اول اسفند قبل از اجرای طرح نظارتی نوروز در مرکز استان فعال شد این مهم در راستای اثر گذاری سریع و پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی قوت گرفت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان اینکه در مرکز استان یک شعبه ثابت و یک شعبه سیار داریم، گفت: اولویت رسیدگی پرونده‌ها در طول طرح ایام نوروز آن دسته از کالا‌هایی است که در سبد خانوار اهمیت بیشتری دارند. در شهرستان‌های تابعه شعب رسیدگی کننده دائر است.

انتهای پیام /ر

بازار عید مازندران زیر ذره بین تعزیرات حکومتی

برچسب ها: صنعت و معدن ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار