سرپرست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی؛

توزیع ۵۰۰ هزار اصله نهال در آذربایجان غربی

سرپرست اداره کل منابع طبیعی آذربایجان غربی از عرضه ۵۰۰ هزار اصله نهال در سطح استان بمناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ موسوی سرپرست اداره کل منابع طبیعی  آذربایجان غربی شعار امسال  هفته منابع طبیعی و روز درختکاری (15تا 21 اسفندماه) را با "مردم و برای مردم" عنوان کرد و گفت: امسال 500 هزار اصله نهال در سطح استان  با مشارکت سازمان های مردم نهاد،شهرداری هاو همیاران طبیعت توزیع می شود.

وی افزود:نهال های توزیع شده غیر مثمر بوده و از درختان کاج،صنوبر،افرا ،سرو وبیدمشک هستند.

موسوی اظهار داشت:برنامه ما این است که روز جمعه مورخ 19 اسفند ماه سال جاری اصله های درختان را در محل مصلی های استان توزیع خواهیم نمود.

وی همچنین افزود:1 هزار و 250 هکتار به فضای سبز استان افزوده خواهد شد که از برنامه های پیش روی اداره کل منابع طبیعی استان است.

موسوی از شهروندان خواست تا در حفاظت از منابع طبیعی به ارگان های مربوطه کمک رسانی کنند چرا که حیات بشر منوط به منابع طبیعی است که دربرگیرنده آب،خاک و هوا می باشد.

وی همچنین  بااشاره به تجزیه ناپذیر بودن زباله ها از شهروندان خواست تا درحفظ طبیعت کوشا بوده و از ریختن هرگونه زباله در طبیعت اجتناب کنند.

انتهای پیام/م

عرضه 500 هزار اصله نهال در سطح آذربایجان غربی بمناسبت هفته منابع طبیعی

برچسب ها: آب وهوا ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.