مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ؛

پایگاه قهرمانی باید به توسعه ورزش حرفه ای کمک کند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پایگاه قهرمانی باید نقش مؤثرتری در توسعه ورزش حرفه ای داشته باشد.

حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  گفت: توجه به اهمیت نقش پایگاه قهرمانی در توسعه ورزش حرفه ای و هدایت استعدادهای در مسیر قهرمانی انتظار می رود این پایگاه نقش مؤثرتری در این مسیر ایفا نماید.

وی با تاکید بر ضرورت امر برنامه ریزی به منظور استفاده بهینه از زمان و ظرفیت های موجود برای سال 97 در این پایگاه افزود:از معاونت توسعه ورزش به عنوان متولی این پایگاه انتظار می رود علاوه بر این زمینه حضور تعدادی مربی مجرب بصورت تمام وقت در این مرکز را فراهم نماید.

حسینی افزود:کمک به توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و هدایت درست استعدادهای ورزشی در این مسیر در این پایگاه نباید تحت الشعاع موضوع درامدزآیی قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه تعیین یک تایم های اختصاصی ویژه بانوان را خواستار شد و افزود:باید فضای مناسب برای این مهم آماده شود تا قهرمانان و بانوان ورزشکار به راحتی از امکانات موجود استفاده نمایند.

وی همچنین حمایت از هیئت هایی که بر اساس طرح آمایش سرزمین ظرفیت قهرمانی دارند را دیگر وظیفه پایگاه قهرمانی ذکر کرد و از مدیریت این مجموعه خواست با همکاری واحدهای آموزش و پژوهش و هیئت پزشکی ورزشی در این راستا گام بردارد.

 انتهای پیام/ز

 هیئت هایی که ظرفیت قهرمانی دارند باید حمایت شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار