کاشت 300 اصله نهال دربوستان آرزوها در اردکان

رئیس اداره منابع طبیعی اردکانگفت : ایجاد این بوستان به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و با همکاری شهرداری اردکان و موسسه خیریه باران ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مرتضی افخمی رئیس اداره منابع طبیعی اردکانگفت : ایجاد این بوستان به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و با همکاری شهرداری اردکان و موسسه خیریه باران ایجاد شد.

 افخمی افزود : در این بوستان نزدیک به 300 اصله نهال سنجد ، زیتون ، نارنج و ... با حضور مسولان کاشته شد و ظرفیت بوستان آرزوها برای کاشت نهال 600 اصله نهال می باشد.

وی گفت : از این طرح اهالی مسکن مهر این شهرستان می توانند از این فضا بهره لازم را ببرند، این بوستان مختص کاشت درختانی است که آرزوهای کودکان نیازمند اردکانی را برآورده کرده است.

افخمی افزود : در سال 96 ، بیش از 10هزار اصله نهال تا امروز بین صنایع و مردم شهرستان توزیع شده که تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

افخمی بیان کرد : برای سال آینده بیش از 150 هکتار بیابان زدایی در حاشیه شهر انجام خواهد شد که با پدیده ریزگردها نیز مبارزه خواهد نمود.

رئیس اداره منابع طبیعی اردکان عنوان کرد : توسعه فضای سبز با مشارکت صنایع و همکاری فرمانداری اردکان انجام خواهد گرفت که برای سال آینده نقطه عطفی برای توسعه فضای سبز شهرستان خواهد بود.

وی تصریح کرد: صنایع اعلام آمادگی کرده اند که بخشی از معضلات ریزگردها و مشکل آلایندگی را از بین می برند.

رئیس اداره منابع طبیعی اردکانادامه داد: از مردم می خواهیم هر کس به نسبت خود در ایجاد فضای سبز و حفظ منابع طبیعی تلاش کند، و مشارکت در درختکاری و در گسترش فضای سبز داشته باشد.

مدیر عامل موسسه باران در اردکان و طراح درخت آرزوها نیز در این آیین با بیان اینکه هدف از نامگذاری این طرح به نام درخت آرزوها زایندگی و ثمردهی نهال می باشد .

عباس عاصی زاده افزود : در این طرح حدود 200 نفر خیر با این موسسه همکاری می کنند و 300 کودک و 150خانواده زیر چتر پوشش این موسسه قرار دارند.

انتهای پیام/ ی

بوستان آرزوها در مسکن مهر اردکان ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار