کاشت بیش از ۲ هزار اصله نهال در جهرم

همزمان با روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی مردم شهرستان جهرم، ۲ هزار و ۳۵۰ اصله نهال در مناطق مختلف این شهرستان کاشتند.

کاشت بیش از ۲ هزار اصله نهال در جهرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد حسین جهانگرد مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جهرم گفت: ۲۲۰ نفر از دانش آموزان جهرمی، ۴۵۰ اصله نهال از نوع اکالیپتوس، آکاسیا و ویکتوریا را که این اداره با هزینه ۱۵ میلیون ریال تهیه کرده بود در پنج هکتار از اراضی منطقه دشت عروس از توابع بخش سیمکان جهرم کاشتند.

وی افزود: همچنین جمعی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی جهرم با هدف احیای باغ قدیمی این دانشگاه، در فضایی به وسعت ۶ هکتار از این باغ مبادرت به کاشت ۶۰۰ اصله نهال مرکبات شامل لیموترش، لیمو خارگی و گریپ فروت کردند.

جهانگرد ادامه داد: افزون بر این برای گرامیداشت یاد شهدای گرانقدر شهرستان جهرم، یک هزار و ۲۰۰ اصله نهال در محوطه تیپ ۳۳ هوابرد المهدی (عج) و ۱۰۰ نهال در پادگان آموزشی شهید دستغیب این شهر کاشته شد.

جهانگرد بیان کرد: همچنین فردا چهارشنبه ۲ هزار اصله نهال با حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم و برخی از مدیران این شهرستان در محوطه بیمارستان پیمانیه جهرم کاشته می شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ر

کاشت نهال نخل به یاد ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.