توصیه های محسن رضایی به وزیر امور خارجه فرانسه

محسن رضایی پستی را درصفحه اینستاگرامش به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران، اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ژان ایو لودریان" وزیر امور خارجه فرانسه روز دوشنبه 14 اسفند، وارد تهران شد و با مقامات کشورمان دیدار و گفتگو کرد. وی پیش از سفر به تهران در اظهاراتی مدعی شده بود ایران باید به نگرانی‌ها درباره برنامه موشکی بالستیک توجه داشته باشد در غیر اینصورت با تحریم‌های جدید احتمالی مواجه خواهد شد. 

درهمین زمینه محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به این اقدام زشت وزیر امور خارجه فرانسه واکنش نشان داد و نوشت:

"توصیه به فرانسه.آن طور که فرانسوی‌ها اعلام کرده‌اند، از موضوعات سفر  وزیر خارجه فرانسه به ایران، علاوه بر  برجام، تحولات منطقه‌ای و برنامه دفاعی ایران است.
فرانسوی‌ها بدانند که توان دفاعی ایران غیرقابل مذاکره است. اگر آقای لودریان می‌خواهد سفری با نتایج مثبت به ایران داشته باشد، سؤالاتی نکند که جواب آن‌ها از پیش داده شده است.
جمهوری اسلامی ایران، امروز قدرتمند‌ترین کشور منطقه است و می‌تواند روابط منطقه‌ای  فرانسه را هم بهبود و ارتقا ببخشد. بهتر است فرانسه قدر این ظرفیت را بداند و با طرح مباحث حاشیه‌ای سفر خود را بی‌نتیجه نسازد."

انتهای پیام/

پست محسن رضایی در مورد وزیر خارجه فرانسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
فرانسه = پلیس بد
Iran (Islamic Republic of)
امیر دریادل
۱۲:۲۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود خدا بر سرلشکر محسن رضایی. به فرانسوی های اعتمادی نیست و ایران به لطف خدا
و رشادت های دلیرمردانی چون سردار سلیمانی و سربازان گمنامی که شبانه روز جهت امنیت کشور تلاش میکنند هر روز قویتر از قبل خواهد شد. و ای کاش در اقتصاد مملکت هم افردای چون سلیمانی بودند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نباید به این فرانسوی ها اعتماد کنیم
آخرین اخبار