برگزاری جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: ۷۶۰ پایگاه با آغاز جشن نیکوکاری در استان از امروز تا ۱۸ اسفند در تمام شهرستان‌ها کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

رضا شهرکی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت : امسال جشن نیکوکاری با شعار «جوانه لبخند می‌کاریم» همزمان با سراسر کشور در مدارس، پایگاه‌های مستقر در سطح شهر‌ها و میعادگاه‌های نمازجمعه در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با کمک‌های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری بسته‌های غذایی، پوشاک شب عید مانند لباس، کیف و کفش و لوازم ضروری زندگی برای محرومان، نیازمندان و ایتام تحت حمایت تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان بیان کرد: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۶ میلیارد ریال کمک مردمی جمع آوری شد که تنها ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال آن نقدی و بقیه کالا بوده است.

شهرکی از شهروندان درخواست کرد کمک‌های خود را بیشتر به صورت نقدی در جشن نیکوکاری اهدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: مردم نیکوکار سیستان و بلوچستان می‌توانند هدایای نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۵۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با وارد کردن مبلغ موردنظر اهدا کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در روز‌های پایانی سال امیدواریم مردم خیر و نوع دوست سیستان و بلوچستان با خانه تکانی دل هایشان بیش از گذشته چشم و دل دانش آموزان منتظر را با کمک‌های خود شاد کنند.

انتهای پیام/ع

آغاز جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار