امینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

نامگذاری‌ خیابان‌‌ها و اماکن به نام افراد از مطالبات‌ جامعه است

نایب‌ رئیس‌ شورای شهر‌ تهران گفت: یکی از مطالبات‌ مردم جامعه،نامگذاری خیابان‌ها و اماکن به نام افراد است.

نامگذاری‌ خیابان‌‌ها و اماکن به نام افراد از مطالبات‌ جامعه استسید ابراهیم امینی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نامگذاری‌ خیابان‌ها و اماکن به نام افراد یکی از مطالبات‌ جامعه است و از وظایف‌ شورای شهر به شمار می‌رود.

نایب رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سئوال که آیا خود شما هم با این تغییر نام موافق هستید یا خیر, بیان کرد: هر وقت این پیشنهاد در صحن شورا مطرح شود نظر موافق و یا مخالف خود را اعلام خواهم کرد.

وی در خصوص اولویت‌ این طرح نسبت به سایر‌ طرح‌ها و لوایحی که وارد دستور شورا می‌شود، گفت: طرح‌ها و لوایح پیش از ورود به دستور, طبق‌ آیین‌نامه مقرراتی‌ دارند و برای بررسی طرح‌ها در صحن,  فوریتی‌ هم پیش‌بینی شده که می‌توانند خارج از نوبت و به محض‌ وصول‌ در دستور کار قرار بگیرند.

امینی تصریح کرد: ولی طرح‌ها و لوایح‌ دیگر بر اساس زمانی که وصول می شوند هر کدام زودتر به دست هیئت رئیسه‌ برسند، زودتر در دستور قرار می‌گیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به عنوان مثال هیئت رئیسه‌ شورای شهر نمی‌تواند ابتدا طرح زوج و فرد را مورد بررسی قرار دهد و یا طرح نامگذاری اماکن را تصمیم گیری کند زیرا ملاک این است که کدام یک زودتر به هیئت‌ رئیسه رسیده‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
امیدوارم این طرح اجرایی شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
خیلی هم جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
مردم از شمارفع ترافيك و آلودگي هوا رو نميخوان ؟
آخرین اخبار