مسئول بهداشت محیط بروجرد خبر داد؛

کشف و ضبط ۲۲ کیلو گوشت قرمز فاسد از رستوران های بروجرد

مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: روز گذشته در پی گشت و بازرسی ۲۲ کیلو گوشت قرمز فاسد از رستوران‌های بروجرد کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ "محمود رازانی" مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی همه ساله از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می‌شود و هدف از این طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها و رستوران‌ها است.

 وی افزود: این طرح در بروجرد از روز گذشته با حضور دو تیم آغاز شده و در بازدید‌های نخست این طرح از رستوارن‌ها ۲۲ کیلو گرم گوشت قرمز فاسد از تعدادی از رستوان‌های سطح شهر کشف و ضبط و سپس معدوم شد.

 رازانی در ادامه گفت: در پی بازرسی‌های این طرح هر گونه مواد غذایی خصوصا گوشت‌ها که شرایط نگهداری مناسبی نداشته باشند و فاسد شوند سریعا معدوم خواهد شد.

 به گفته وی همچنین در این مدت از قنادی‌ها بازدید‌های ویژه‌ای خواهد شد چرا که در صورت مشاهده استفاده از رنگ‌های غیر مجاز سریعا تولیدات معدوم می‌شود و قنادان توجه داشته باشند حتما از رنگ‌های پایه گیاهی استفاده کنند.

 مسئول بهداشت محیط بروجرد گفت: هدف از اجرای این طرح در ایام نوروز سلامت مردم است چرا که در این ایام مسافران و گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و با تشدید بازرسی‌ها اجازه سواستفاده از برخی افراد گرفته می‌شود.

انتهای پیام/د

۲۲ کیلو گوشت قرمز فاسد از رستوران‌های بروجرد کشف و ضبط شد

برچسب ها: غذا و دارو ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.