سرعت وزش باد در همدان به 60 کیلومتر در ساعت رسید

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: هم اکنون سرعت وزش باد در همدان به 60 کیلومتر در ساعت رسیده است.

سرعت وزش باد در همدان به 60 کیلومتر در ساعت رسیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نادر پیرتاج ،کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر سرعت وزش باد 60 کیلومتر در ساعت است افزود: پیش بینی می شود در روزهای آینده برسرعت باد افزوده شود.
وی ادامه داد: وزش باد شدید در بعضی ساعات تا اواخر روز جمعه در استان همدان پیش بینی می شود و این درحالیست که در 24 ساعت گذشته در برخی از نقاط استان سرعت وزش باد تا 75 کیلومتر بر ساعت نیز گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای هوا همدان در چند روز آینده به تدریج یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت ادامه داد: در حال حاضر آسمان استان همدان قسمتی ابری ،گاهی افزایش ابر و با وزش باد به نسبت شدید همراه است .

وی اضافه کرد: به دلیل شدت وزش باد، احتمال خسارت به سازه ها و بنرها و شکسته شدن شاخه درختان وجود دارد و توصیه می شود خودروهای شخصی از پارک کردن در حاشیه خیابان خودداری کنند.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه حداقل دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 2 درجه بالای صفر و حداکثر دمای این شهر 17 درجه بالای صفر بوده است افزود: قهاوند و اسدآباد روز گذشته با 19 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین  شهر استان گزارش شده است.

انتهای پیام/ج

وزش باد شدید در همدان

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.