جشن ولادت حضرت زهرا با عنوان بانوی آفتاب امروز برگزار می شود

جشن خانوادگی «بانوی آفتاب» به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر با حضور هنرمندان برجسته کشور درمجموعه ورزشی شهیدحیدریان قم برگزار می‌شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مجیدصفری،تهیه کننده وکارگردان جشن خانوادگی«بانوی آفتاب»،گفت:این جشن خانوادگی با حضور هنرمندان و چهره‌های شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون باحضور اقشار مختلف مردم قم امروز چهارشنبه۱۶ اسفندماه در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد:صابرخراسانی از شاعران آئینی کشور نیز در این برنامه به اجرای قطعاتی در وصف بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) می‌پردازد و علیرضا مسلمی از طنزپردازان کشور نیز اجرای برنامه خواهد داشت تا برای دقایقی لبخند را بر لبان حاضران بنشاند.

مجید صفری افزود: در جشن خانوادگی بانوی آفتاب هنرمندانی از جمله حمید گودرزی، مجید صالحی، نادر سلیمانی، نعیمه نظام دوست و زوج هنرمند محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری حضور دارند.

وی ادامه داد: شهر قم نیاز به نشاط و شادی دارد که مسئولان نیز همین نظر را دارند و امیدواریم در مناسبت‌ها و اعیاد اسلامی بتوانیم چنین مراسمی را برنامه‌ریزی کنیم و در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم که شعار ما نیز این است که می‌توان بدون گناه هم شاد بود و این مسئله مهم در دستور کار ما قرار دارد.

تهیه کننده و کارگردان جشن خانوادگی بانوی آفتاب با بیان اینکه زوج هنرمند نیما کرمی و زینب زارع مجری‌گری این برنامه را بر عهده دارند،بیان کرد: برنامه‌ریزی شده تا در این مراسم باشکوه از مادران و همسران شهیدان مدافع حرم نیز تجلیل به عمل آید.

تهیه کننده و کارگردان جشن خانوادگی بانوی آفتاب عنوان کرد: ارتباطی که با هنرمندان کشوری داشته‌ایم برای حضور آنها در این مراسم دعوت شد که مورد استقبال هنرمندان نیز مواجه شد و شهروندان قمی می‌توانند در این مراسم به صورت نزدیک با این عزیزان در ارتباط باشند.

صفری عنوان کرد: این مراسم به صورت رایگان برگزار خواهد شد و بلیط فروشی نخواهیم داشت و امیدواریم با تلاشی که صورت گرفته بتوانیم رضایت مردم خوب قم را فراهم کنیم.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در جشن خانوادگی «بانوی آفتاب» روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ساعت ۱۸ در مجموعه ورزشی ورزشگاه شهید حیدریان قم حضور به هم رسانند.

انتهای پیام/ح

جشن «بانوی آفتاب» در قم برگزار می‌شود/ تجلیل از مادران شهدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.