مجیدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تهیه طرح هادی برای 36 هزار و 934 روستای بالای 20 خانوار

مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی طرح هادی بنیاد مسکن گفت:تاکنون برای ۳۶ هزار و ۹۳۴ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی تهیه شده و در 930 روستا اجرای این طرح را در دستور کار قرار دادیم.

حدادی/عید /////تهیه 36 هزار و 934 طرح هادی در روستا های کشورغلام رضا مجیدی مدیرکل برنامه‌ریزی و هماهنگی طرح‌های بنیاد مسکن در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با بیان اینکه در سال ۹۶ ، یک هزار و ۲۱ دوره ۱۰ ساله طرح هادی روستا‌ها به اتمام رسیده است گفت: باید تمامی طرح‌های هادی در این بخش بازنگری و مجدد اجرا شود.

وی در ادامه افزود: ۹۶ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار واجد شرایط طرح تهیه هادی در مناطق مختلف کشور هستند که در این حوزه هدف کمی اجرای این طرح قابل توجه نیست.

 مدیر کل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن با اشاره به اینکه برای ۳۶ هزار و ۹۳۴ روستای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی تهیه کرده ایم گفت: در زمینه اجرای طرح هادی ۹۳۰ روستای جدید را در برنامه کاری خود قرار دادیم و ۲ هزار و ۷۳۱ روستای نیمه تمام را اجرایی کردیم.


وی تاکید کرد: از ۳ هزار ۶۶۱ روستایی که مقرر شده بود عملیات اجرایی طرح هادی انجام شود یک هزار و ۶۵۳ روستا در دستور کار قرار گرفت.


مجیدی یاد آور شد:در باقی مانده روستا‌هایی که طرح هادی در آنها اجرا نشده به دلیل عدم تامین اعتبارات ، فعلا عملیات اجرایی این طرح نیمه‌تمام مانده است.

 انتهای پیام/

اجرای طرح هادی روستایی با هدف جلوگیری از مهاجرت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
براي نجات طبيعت و محيط زيست و حيوانات وحشي بايد هر چه زودتر روستاها تخليه بشن و كشاورزا رو بيارن شهر بهشون كار بدن
آخرین اخبار