دستگیری ۳ سارق منزل در بابلسر

۳ سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در بابلسر دستگیر شدند.

سرهنگ عبدالله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش بهنمیر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بهنمیر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در حوزه استحفاظی خود شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی منزل به ارزش تقریبی ۱۸۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۰ فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی ضمن قدردانی از شهروندان در ارائه اخبار و اطلاعات درست و به موقع به مرکز فوریت‌ های پلیسی، از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، منزل و محل کسب خود را به انواع وسایل ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه حرکات و رفتار مشکوک از سوی افراد ناشناس که بدون جهت در محل زندگی آنان پرسه می‌ زنند مراتب را به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۰ فقره سرقت در بابلسر

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار