مسئول بسیج جامعه زنان کشور ؛

زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زنان جهان

مسئول بسیج جامعه زنان کشور در ارومیه گفت: زن مسلمان ایرانی الگوی سوم زنان جهان همواره جایگاه و نقش مهمی در جامعه برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ خانم اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان کشور در  مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه ی زنان کشور در ارومیه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و ضرورت تبیین الگوی حقیقی زن در جامعه ی اسلامی گفت: احیای هویت زن با تاسی و الگوپذیری از سیره ی حضرت زهرا (س) به عنوان الگویی کامل در جامعه از مسائل مهمی است که باید به آن بیشتر توجه شود و امروزه نقش و جایگاه زن در جوامع غربی به گونه ای تعریف شده است که شخصیت و منزلت زن در جایگاه فردی که بیشترین تاثیر را در تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده ایفا می کند، دچار تزلزل شده است.

وی همچنین افزود: دشمن همواره با هجمه های فرهنگی و ضد دینی سعی در تخریب بنیان خانواده و تغییر منزلت و جایگاه زن در جامعه  اسلامی دارد که با این وجود بانوان جامعه ما باید با هوشیاری تمام در مقابل این توطئه ها بایستند.

او با تبریک فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن نیز افزود: زنان جامعه ما باید همواره با الگوپذیری از حضرت زهرا (س) همانگونه که درهشت سال دفاع مقدس در پشت جبهه ها پشتیبان رزمندگان اسلام و انقلاب بوده اند امروز نیز باید با همان قدرت پشتیبان ولایت فقیه باشند.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در ادامه ی این مراسم با اشاره به نقش بی بدیل زن در جایگاه اجتماعی یاد آورشد: زن مسلمان ایرانی تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشود و ثابت کرد که می توان در عین زن بودن،در متن و مرکز عرصه های مختلف سیاسی،اجتماعی و مدیریتی در جامعه فعال بود.

در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان فرهیخته،نخبه و فعالان فرهنگی در حوزه ی زن و خانواده تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم بزرگداشت روز بسیج جامعه ی زنان کشوردر ارومیه

برچسب ها: خانواده ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.