شهردار خورموج استان بوشهر گفت: منطقه گردشگری بنگه خورموج در دامنه ارتفاعات بیرمی دارای طبیعت و چشم انداز منحصر به فرد آماده پذیرش مسافران نوروزی و گردشگران است.

منطقه گردشگری بنگه خورموج آماده پذیرایی از مسافران نوروزی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد شیخیانی روز چهارشنبه گفت: منطقه گردشگری و تفریحی بنگه یکی از بهترین مکان‌های طبیعی شهرستان دشتی برای گردشگری بویژه در نوروز و مکان مناسبی برای تفریح شهروندان خورموج و مناطق دیگر شهرستان دشتی و استان بوشهر است.

وی اضافه کرد: با تلاش کارکنان شهرداری و حمایت شورای اسلامی شهر خورموج این منطقه برای پذیرش مسافران نوروزی آماده شده است.

شهردار خورموج بیان کرد: پاکسازی و بهسازی وضعیت آب روان بنگه و محل استراحت بازدید کنندگان، تعمیر و اصلاح سرویس‌های بهداشتی، نصب منبع آب و روشنایی در این منطقه برای استفاده شبانه همشهریان و مسافران نوروزی انجام گرفت.

شیخیانی ادامه داد: امیدواریم با اقدامات انجام شده توسط شهرداری و شورای اسلامی شاهد رشد و توسعه گردشگری در شهر خورموج باشیم.

منطقه گردشگری بنگه با ۵۰ هکتار وسعت در فاصله کیلومتری شرق شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی و ۸۳ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام/م

آمادگی منطقه گردشگری بنگه خورموج برای پذیرایی از مسافران نوروزی 

برچسب ها: نوروز ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.