سرپرست فرمانداری دزفول از وقوع انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات تیپ ۲۹۲ زرهی خبر داد.

امیر عیسی زاده، سرپرست فرمانداری دزفول در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بیان داشت: بر اثر آتش سوزی در تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول و سرایت آتش به انبار مهمات سبب انفجار شدید و شنیده شدن صدای انفجار مهمات در دزفول و اندیمشک شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیروهای امدادی در حال تخلیه مردم و ساکنین منازل سازمانی تیپ ۲۹۲ زرهی هستند.

عیسی زاده اذعان داشت: این حادثه تاکنون تلفات جانی در پی نداشته است.

سرپرست فرمانداری دزفول اظهار کرد: این آتش سوزی سنگین است و نیروهای امدادی در محل حادثه حضور دارند و برای مهار آتش تلاش می کنند.

 

آتش‌سوزی در انبار مهمات تیپ 292زرهی دزفول مهار شد

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به انفجار در تیپ 292 زرهی دزفول گفت: این حادثه مهارشده و اکنون اوضاع تحت کنترل کامل است.


قدرت اله دهقان با اشاره به انفجار در تیپ 292 زرهی دزفول، اظهار کرد: حریقی در انبار مهماتی که مربوط به خرج گلوله‌های توپ می‌شد رخ داد، بررسی‌ها برای آگاهی از چگونگی این حادثه در حال انجام است.

به دلیل نزدیکی محل حادثه با بلوار دزفول – اندیمشک خوب این مسیر دچار ترافیک شده و اکنون هیچ‌گونه خطری ساکنان این مناطق را تهدید نمی‌کند، ساکنان این مناطق می‌توانند به منازل خود بازگردند.

انتهای پیام/گ

 

آتش سوزی مصدومی در پی نداشت

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد 1000
۰۶:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سال 1396 واسه کشور ما خیلی اتفاق های ناگواری رخ داد انشالا سال 1397 سال خوب و بدونه حادثه برای کشور و ملت ما باشد انشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خدایا
سال ۹۶ رو تموم کن تا هممون نمردیم