به مناسبت روز بوشهر:

رالی خانوادگی شهری در بوشهر برگزار می‌شود

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر، مسابقات رالی خانوادگی شهری و همچنین رالی خودر‌های کلاسیک در بوشهر برگزار می‌شود.

رالی خانودگی شهری در بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مهدی شمسی اظهار داشت: هرساله هم‌زمان با ۱۸ اسفند و به مناسبت هفته نکوداشت بوشهر، مسابقات رالی خانوادگی شهری و همچنین رالی خودر‌های کلاسیک در بوشهر برگزار می‌شود که خوشبختانه طی سال‌های گذشته، شاهد استقبال خوب شهروندان بوشهری از این مسابقات بودیم.

وی افزود: امسال در کنار برگزاری مسابقه رالی خانوادگی در شهر بوشهر، برای نخستین بار رالی خانوادگی خودرو‌های کلاسیک از بوشهر تا دلوار برگزار خواهد شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر تصریح کرد: برداشت عمومی از مسابقات رالی انجام حرکات نمایشی است، اما در این رالی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و افزایش آگاهی نسبت به این قوانین و همچنین آشنایی بیشتر با مناطق شهری بوشهر را دنبال می‌کنیم.

شمسی اضافه کرد: برای ۳ سه نفر از افراد شرکت‌کننده در این رقابت‌ها جوایزی در نظر گرفته شده و در پایان این مسابقات به قید قرعه به شرکت‌کنندگان حاضر در مسابقات جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

وی گفت:: متقاضیان برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی بوشهر، واقع در مرکز شهر، ساختمان روبروی پمپ بنزین، طبقه دوم اقدام به نام‌نویسی کنند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان بوشهر یادآور شد: شروع مسابقه روز جمعه ۱۸ اسفند هم‌زمان با بزرگداشت روز بوشهر و از ساعت ۸ صبح از مقابل شهرداری بندر بوشهر است.

انتهای پیام/م

برگزاری رالی خانودگی شهری در بوشهر

برچسب ها: شورای شهر ، رالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.