آرنولد سرمربی جدید تیم ملی استرالیا شد

سرمربی تیم فوتبال اف‌سی سیدنی،به عنوان سرمربی جدید تیم ملی استرالیا انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گراهام آرنولد سرمربی 54 ساله تیم اف سی سیدنی استرالیا پس از جام جهانی 2018 روسیه، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی کشورش جایگزین فان ماوریک خواهد شد.
پس از این که آنگ پوستک اوغلو سرمربی سابق استرالیا در ماه نوامبر پس از شکست برابر هندوراس در بازی پلی آف انتخابی جام جهانی روسیه 2018 این تیم را ترک کرد،آرنولد یکی از اصلی ترین نامزدهای جایگزینی او بود.
اما سرمربی سیدنی که پیش از این طی دو دوره سابقه کار در کادر فنی تیم ملی استرالیا را داشته است،می خواست تا پایان قراردادش در این تیم بماند.


بجای او، فن مارویک که هلند را به فینال جام جهانی 2010 برد، در ماه ژانویه با قرارداد پنج ماهه به عنوان سرمربی استرالیا منصوب شد.
آرنولد متولد سیدنی است ، او قبلا به عنوان دستیار فرانک فارینا سرمربی سابق ساکروس بین سالهای 2000-2005 و سپس تحت نظر گاس هیدینک و پیم وربیک در این تیم کار می کرد.
پس از جدایی گاس هیدینک از استرالیا و پیش از آمدن وربیک، آرنولد به مدت 12 ماه به طور موقت هدایت استرالیا را برعهده داشت و در جام ملت های آسیا 2007 این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی رساند.


آرنولد به عنوان دستیار وربیک در تیم ملی استرالیا ماند و در جام جهانی 2010 هم روی نیمکت این تیم بود، سپس به عنوان سرمربی تیم سنترال کوست مارینرز منصوب شد، او سه سال در این تیم بود و آنها را به قهرمانی در سال 2013 هدایت کرد.
آرنولد در اف سی سیدنی هم موفق بوده و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ استرالیا برساند.
انتهای پیام/


سرمربی جدید استرالیا منصوب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.