اجرای هزار و ۹۳۵ عملیات پاکسازی مناطق آلوده در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای هزار و ۹۳۵ عملیات پاکسازی مناطق آلوده و کشف بیش از ۳ تن انواع موادمخدر از آغاز امسال تاکنون در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از کشف ۳ تن و ۳۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: با اجرای هزار و ۹۳۵ عملیات پاکسازی مناطق آلوده در استان ۷۶ باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شد.

وی افزود: کشف موادمخدر در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد افزایش یافت.

سردار میرفیضی به اقدامات پیشگیرانه پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت:۲۴۵ کلاس آموزشی در حوزه‌های پیشگیری از موادمخدر برای خانواده ها، اصناف، ادارات و مراکز آموزشی برگزار شد.

فرمانده انتظامی مازندران به افزایش ۱۷ درصدی جرائم اینترنتی در استان اشاره کرد و افزود: هزار و ۳۲۰ پرونده تخلفاتی در حوزه پلیس فتا تشکیل شد.

وی گفت: ۲۹ درصد این جرائم در حوزه مسائل و مشکلات مالی، ۲۴ درصد با موضوع نشر اکاذیب، ۹ درصد کلاهبردای، ۴ درصد اخاذی و ۱۳ درصد مربوط به مزاحمت‌های اینترنتی بوده است.

وی افزود: ۳ هزارو ۴۸۰ کارگاه آموزشی برای ارتقاء سواد رسانه‌ای کاربران در استان تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی مازندران گفت:از آغاز امسال تاکنون از ۵۵ هزار واحد صنفی در سطح استان بازدید شد که از این تعداد ۷ هزار و ۴۱۰ واحد صنفی پلمب شد.

سردار میرفیضی افزود: ۱۵ هزار واحد صنفی نیز در این مدت اخطار پلمب داده شد.

انتهای پیام/آ

کشف موادمخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار