حضور نماینده نوجوان فارسی در اردوی ملی تنیس روی میز

ورزشکار نوجوان دارابی تنها نماینده استان فارس در اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز حضور یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ یعقوب یزدان پناه رئیس هیئت تنیس روی میز داراب با اشاره به حضور آوا یزدان پناه تنهاه نماینده استان فارس در اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز با حضور تنها نماینده استان فارس و معرفی نفرات برتر ۱۹ اسفندماه امسال به کار خود پایان می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶ نفر از برگزیدگان استعدادیابی تنیس به اردوی یکی از کشور‌های آسیای شرقی اعزام می‌شوند، افزود: تمرینات اردوی ملی استعدادیابی تنیس روی میز به مدت یک هفته کار خود را در قزوین آغاز کرده که تا ۱۸ اسفند ادامه دارد.

رئیس هیئت تنیس روی میز داراب تصریح کرد: مسابقات انتخابی استانی تنیس روی میز در قالب جشنواره از تیرماه امسال آغاز شد که ۱۰۳ نفر از سراسر کشور در این مسابقات شرکت داشتند.

یزدان پناه ادامه داد: ۱۰ آیتم در زمینهٔ ورزش‌های آمادگی جسمانی و بخش تخصصی برگزار شد که آوا یزدان پناه در آیتم تخصصی و عمومی با اختلاف زیاد مقام نخست کشوری را کسب کرد.

رئیس هیئت تنیس روی میز داراب با اشاره به اینکه پس از برگزاری این مسابقات ۲۲ نفر انتخاب و این تعداد ۱۲ نفر به مرحله نهایی و رقابت اصلی راه یافتند، اضافه کرد: نفرات برتر که ۲ ماه پیش در اردوی ملی شهر قم شرکت کرده اند در حال حاضر به مرحله نهایی اردوی ملی استعدادیابی خردسالان در قزوین راه یافتند.
انتهای پیام/ت

حضور ورزشکار نوجوان دارابی در اردوی ملی تنیس روی میز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار