حقوق معوق پاکبانان بوشهری پرداخت شود

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه بیش از ۲ ماه حقوق پاکبانان بوشهر پرداخت نشده گفت: در آستانه سال جدید باید پیمانکار پاکبانان نسبت به پرداخت حقوق معوقه این زحمتکشان اقدام کند.

حقوق معوق پاکبانان بوشهری پرداخت شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  طاهره شمشیری عصر امروز در نشست شورای شهر بوشهر با بیان اینکه قرارداد سفید امضای پیمانکار شهرداری بوشهر با پاکبانان تخلف است اظهار داشت: اجبار کردن کارگران پسماند شهرداری به امضای قرارداد سفید توسط پیمانکار تخلف است و باید متوقف شود.

وی با تاکید بر ابطال قرارداد‌ها با پاکبانان افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر باید این روند را اصلاح و همه قرارداد‌های سفید کارگران پاکبان با پیمانکار را باطل کند.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه باید نیاز پاکبان برطرف شود تاکید کرد: در آستانه سال جدید باید پیمانکار پاکبانان نسبت به پرداخت حقوق معوقه این زحمتکشان اقدام کند.

شمشیری، تقویت وظیفه نظارتی را یکی از ماموریت‌های مهم سازمان مدیریت پسماند شهرداری بوشهر دانست و خاطر نشان کرد:از سازمان مدیریت پسماند انتظار می‌رود نسبت به وظیفه نظارتی خود اقدام کند و همه باید تلاش کنند تا نیاز‌های پاکبانان در مسیر قانون برآورده شود تا این افراد با آرامش خاطر بتوانند خدمات بهتری ارائه دهند.

وی نقش مهم پاکبانان در تمیزی شهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: اهمیت نقشی که پاکبانان در جامعه ایفا می‌کنند بر هیچ کس پوشیده نیست، زیرا اگر آنان ساعتی دست از کار بکشند، چه فجایعی از نظر بهداشتی به بار میآید.

انتهای پیام/م

پرداخت حقوق معوق پاکبانان بوشهری 

برچسب ها: شورای شهر ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.