کشف وضبط بیش از ۸/۵ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در تکاب

بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی توسط بازرسین بهداشتی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ در شهرستان تکاب کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ دکتر احمد بهرامی رئیس سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب گفت: در راستای اقدامات کنترلی ونظارت بر بهداشت فرآورده‌های خادم دامی وحفظ سلامت شهروندان، طی بازرسی‌های مستمر اکیپ‌های نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی از انواع مراکز عرضه فرآورده‌های خام طی ۱۱ ماهه سالجاری یک هزارو ۵۲۰۰ نوبت بازرسی از مراکز عرضه اعم از مرغ فروشی، قصابی، سوپر پروتئینی، کبابی‌ها و رستوران‌ها به عمل آمده است ..
وی گفت:: در راستای ارتقاء بهداشت عمومی و حفظ سلامت شهروندان در نتیجه این بازرسی‌ها بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی توسط بازرسین بهداشتی طی ۱۱ ماهه سال ۹۶ در شهرستان تکاب کشف و ضبط و از چرخه مصرف خارج گردیده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی شده اند.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان تکاب از شهروندان محترم درخواست نمود: به منظور حفظ سلامتی خود گوشت مرغ، گوشت قرمز و سایر مواد پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز عرضه مجاز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نموده و در زمان خرید به لیبل بهداشتی و تاریخ مصرف و انقضاء دقت نمایند.
دکتر بهرامی در پایان تأکید نمودند: خرید و مصرف گوشت و مرغ بسته بندی با مهر و لیبل دامپزشکی یک حق و یک احترام به خود و خانواده است و ضمن افزایش امنیت روانی مصرف کنندگان با کنترل بسیاری از بیماری‌های مشترک، موجب ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه می‌شود.
انتهای پیام/ح


یک هزار ۵۲۰ نوبت بازدید و بررسی از مراکزعرضه فرآورده‌های خام دامی درتکاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.