رقابت ۲۰۳ دانش آموز در مسابقات علمی عملی هنرستان‌های مازندران

۲۰۳ دانش آموز در شانزدهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان‌های کارودانش مازندران در آمل با هم رقابت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران گفت: در این مسابقات که به صورت استانی و همزمان در هنرستان‌های شهرستان آمل برگزارشد، ۲۰۳ دانش آموز دختر وپسر در ۲۸ رشته کارودانش با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: ۶ هزار و ۴۲۳ نفر از دانش آموزان پایه دهم و اول متوسطه امسال در مرحله شهرستانی باهم رقابت و ۶۶۰ نفر در مرحله استانی پذیرفته شدند.

نظری گفت: ۴ نفر برتر هر رشته کار و دانش، جواز حضور در مرحله کشوری این مسابقات را کسب خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش افزود: مرحله تئوری مسابقات کشوری شانزدهمین دوره مسابقات علمی هنرستان‌های کارودانش اردیبهشت ماه و مرحله عملی این مسابقات نیز تیرماه سال آینده در استان البرز برگزار می‌شود.

وی ارتقای سطح کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و ارزیابی کیفیت ارائه آموزش‌های تخصصی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.

وی گفت: برگزاری مسابقات علمی و عملی موجب ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان و شناسایی استعداد‌های برتر هنرجویان و توسعه مهارت کارآفرینی در استان برگزار می‌شود.

مازندران درمرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات علمی عملی هنرستان‌های کاردانش مازندران رتبه‌های دوم تا چهارم در رشته‌های مختلف کسب کرده بود.

هم اکنون بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مازندرانی در هنرستان‌های کارودانش تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات علمی عملی هنرستان‌های مازندران درآمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار