مقام نخست تیم والیبال بانوان گلپایگان

دبیر هیأت والیبال شهرستان گلپایگان گفت: تیم والیبال بانوان در مسابقات والیبال که به میزبانی شهرستان فریدن برگزار شد مقام نخست را به دست آوردند و در مسابقات استانی به مقام سوم نائل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد بختیار امروز درهمایش و کارگاه یافته‌های نوین علمی اظهار کرد: همایش و کارگاه یافته‌های نوین علمی در آموزش تکنیک‌های پایه زیر نظر فدراسیون والیبال ایران برای نخستین بار در استان اصفهان و با حضور محمد صادق پشنگ مدرس و استعدادیاب فدراسیون والیبال ایران در گلپایگان برگزار شد.

وی افزود: در این همایش کارگاهی، بیش از 60 نفر از اعضای هیأت‌های والیبال استان‌های همدان، مرکزی، تبریز، لرستان، یزد و شهرهای استان شرکت داشتند.

دبیر هیأت والیبال شهرستان گلپایگان با بیان این که این همایش با هدف ارتقای سطح فنی و علمی برگزار شده است، گفت: به شرکت‌کنندگان در کلاس، 4 امتیاز آموزشی( مورد نیاز مربی‌گری) از سوی فدراسیون والیبال ایران اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 2 هزار والیبالیست در شهرستان گلپایگان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان بانوان و آقایان وجود دارد که بیش از هزار نفر آنان به صورت حرفه‌ای ورزش والیبال را دنبال می‌کنند.

بختیار در پایان اذعان داشت: تیم والیبال بانوان در مسابقات والیبال که به میزبانی شهرستان فریدن برگزار شد مقام نخست را به دست آوردند و در مسابقات استانی به مقام سوم نائل شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.