وجود فاطمه ی زهرا (س) الگویی بزرگ برای رستگاری است

امام جمعه یاسوج: وجود فاطمه ی زهرا (س) الگویی بزرگ برای رستگاری است و زنان جامعه ی دینی باید برای سعادتمند شدن ازاین بانوی بزرگ الگو بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ امام جمعه یاسوج در خطبه های سیاسی ـ فاطمه زهرا (س) بهانه خلقت و الگوی تمام عیار انسانیتعبادی نماز امروز این شهر با تبریک سالروز میلاد با سعادت فخر دو عالم فاطمه ی زهرا (س) او را مظهر ولایت پذیری و بانویی ممتاز در عبودیت و بندگی خدا توصیف کرد و گفت: تاسی پذیری از این بانوی بزرگ سعادتمندی دنیا و آخرت را به همراه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی افزود: وجود فاطمه ی زهرا (س) الگویی بزرگ برای رستگاری است و زنان جامعه ی دینی باید برای سعادتمند شدن ازاین بانوی بزرگ الگو بگیرند.

وی همچنین با اشاره به مناسبت های ایام به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به تهران اشاره کرد و گفت: پاسخ قاطع رئیس جمهور وآقای ظریف وزیرامور خارجه، سیاست ایران را مبنی بر اجازه ندادن به هیچ کشوری در امور دفاعی مان تبیین کرد.

امام جمعه یاسوج افزود: وزیر امور خارجه فرانسه پیش از آنکه نماینده فرانسه باشد گویا به نیابت از یک مقام آمریکایی سخن می گفت و سخنان دولتمردان آمریکا از حنجره ی وی خارج می شد که با پاسخ محکم مسئولان نظام مواجه شد.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ قدرتی اجازه دخالت در امور دفاعی خود را نخواهد داد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین به وجود طبیعت زیبای استان اشاره کرد و افزود: طبیعت گردی نباید منجر به تخریب این سرمایه ی بزرگ خدادادی شود.

وی همچنین به نزدیک شدن سفرهای نوروزی اشاره کرد و از مردم استان برای پذبرایی شایسته از مسافران و میهمانان نوروزری دعوت کرد.

پیش از سخنان امام جمعه حجه الاسلام موسوی اعظم مدیر بنیاد مهدویت استان هم در سخنانی شهدا را مظهر اقتدار و شکوه ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/د

فاطمه زهرا (س) بهانه خلقت و الگوی تمام عیار انسانیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.