اعتلای فرهنگ فاطمی از اهداف مهم بسیج جامعه زنان

مسئول بسیج جامعه زنان رزن گفت: هر گونه تلاش برای آشنا کردن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه و در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی وظیفه ذاتی بسیج جامعه زنان است.

اعتلای فرهنگ فاطمی از اهداف مهم بسیج جامعه زنانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معصومه رضایی،مسئول بسیج جامعه زنان رزن ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: در چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته دشمنان نظام، هر آنچه در توان داشته اند برای نابودی این انقلاب به کار بسته اند.

وی افزود: یکی از نقاط مورد هجوم دشمنان عفاف و حجاب زنان بوده است که با عناوین مختلف و با تاکتیک‌های گوناگون از جمله فمنیسم، شعار آزادی زنان و اخیرا شعار چهارشنبه های سفید به دنبال از بین بردن حجاب و عفاف زنان ما بوده اند.

مسئول بسیج جامعه زنان رزن خاطرنشان کرد: سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی برای ترویج معارف فاطمی در جامعه است.

وی ادامه داد: هر گونه تلاش برای آشنا کردن مردم با جایگاه و اهمیت نقش مادران در جامعه و در راستای اعتلای فرهنگ فاطمی وظیفه ذاتی بسیج جامعه زنان است.

رضایی با بیان اینکه بسیج جامعه زنان رزن در این راستا برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند، افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشن میلاد کوثر با حضور و مولودی خوانی در سالن اندیشه رزن، کارگاه سبک زندگی فاطمی در پایگاه‌های مقاومت، برگزاری ایستگاه نقاشی، سلامت و مشاوره دینی و خانواده در نماز جمعه شهر رزن اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برگزاری جشن در پایگاه های مقاومت، سرکشی از مادران و همسران شهدا، برگزاری مراسم جشن و کارگاه سبک زندگی خانواده پاسداران، اهدای دو جهزیه به نوعروسان که از کمک های مردمی تهیه شده نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/خ

 از اهداف مهم بسیج جامعه زنان اعتلای فرهنگ فاطمی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.