قهرمان لیگ برتر واترپلو امروز مشخص می شود

بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو عصر فردا (شنبه) با برگزاری مسابقات رده‌بندی و فینال به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ لیگ برتر واترپلوی ایران در سال ۱۳۹۶ به روز پایانی رسید. استخر بین المللی ۹دی مجموعه ورزشی شیرودی روز شنبه (۱۹ اسفند ۱۳۹۶) شاهد برگزاری مسابقات رده بندی و فینال بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو و مراسم اختتامیه خواهد بود.

دیدار رده بندی از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز می شود. ابتدا در رده بندی دو تیم تهرانی سایپا و نیروی زمینی ارتش به مصاف هم می‌روند. تک دیداری که چهره تیم سوم لیگ امسال را مشخص می کند. سایپا در بیست و ششمین دوره لیگ به عنوان نایب قهرمانی رسید و امسال هم به دنبال ایستادن روی سکو است. از طرف دیگر نیروی زمینی ارتش که در دوره گذشته از راه یابی به مرحله پلی‌اف باز مانده بود این دوره با عملکرد راضی کننده‌ای که از خود به نمایش گذاشته است به دنبال کسب جایگاه سوم است.

بازی فینال بدلیل پخش زنده تلویزیونی از ساعت ۲۰:۰۰ آغاز خواهد شد. در دیدار برگشت فینال دانشگاه آزاد میزبان نفت امیدیه است. در بازی رفت این دو تیم که در امیدیه برگزار شد دو تیم با نتیجه ۸ بر ۸ به تساوی رضایت دادند. هر دو تیم با پیروزی در این دیدار می‌توانند عنوان قهرمانی بیست و هفتمین دوره لیگ برتر را به نام خود ثبت کنند. دو تیم در هفته گذشته، خود را برای این دیدار حساس و نفس گیر آماده کرده اند و با آمادگی کامل به مصاف هم می‌روند.

 

انتهای پیام/

 

برگزاری لیگ واترپلو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار