طرح آرامش بهاری با حضور روحانیون در بقاع متبرکه

معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آرامش بهاری با حضور ۶۰ روحانی در ۵۱ بقعه متبرکه استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، نشر معارف اسلامی و ترویج باورهای دینی و سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی با روش ‌های نوین و خدمت رسانی شایسته به زائران و مسافران نوروزی از اهداف اجرای این طرح است.

منصوری برپایی خیمه‌ های معرفت کودک و نوجوان، مشاوره با موضوع خانواده، تربیت فرزند، ازدواج،همسرداری،پاسخ ‌گویی به سؤالات شرعی، عرضه محصولات فرهنگی و عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌ های اجرایی طرح آرامش بهاری عنوان کرد.

وی اجرای مراسم لحظه تحویل سال، غبارروبی و عطرافشانی بقاع و گلزارهای شهدا، راه ‌اندازی ایستگاه‌ های سلامت، اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوع طرح آرامش بهاری و راه ‌اندازی سامانه بلوتوث در بقاع متبرکه برای ارسال نرم افزارها و کلیپ ‌های فرهنگی را از دیگر برنامه‌ های ایام نورز 97 عنوان کرد.

منصوری اضافه کرد: با ارزیابی از استقبال و حضور زائران دربقاع متبرکه به غیر از امامزاده بی بی حکیمه (س) که از امامزادگان شاخص کشوری است،حدود پنج تا هشت نفر مبلغ در این امامزاده عظیم الشان برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی اجرا می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان گفت: خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شامل غرفه های مشاوره وقف، پرسش و پاسخ، چند رسانه ای، کودک و نوجوان، قرآن بخوان - جایزه بگیر، بازی و سرگرمی، نقاشی و غرفه عفاف و حجاب است.

انتهای پیام/ش

طرح آرامش بهاری در ۵۱ بقعه متبرکه استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.