سرمدیان خبرداد؛

آماده باش تیم های علوم پزشکی استان مرکزی برای چهارشنبه آخرسال /۹۴ نفر قربانی حوادث چهارشنبه سال ۹۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از آماده باش تیم‌های علوم پزشکی استان مرکزی برای چهارشنبه آخر سال خبرداد.

آماده باش تیم های علوم پزشکی استان مرکزی برای چهارشنبه آخرسال /۹۴ نفر قربانی حوادث چهارشنبه سال ۹۵

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخرسال و امدادرسانی به آنها، با تمام توان لجستیکی و نیروی انسانی خود آماده ارائه خدمات درمانی و بهداشتی لازم در استان مرکزی هستیم.

سرمدیان افزود: همه بیمارستان‌های استان مرکزی آمادگی کامل دارند تا خدمات درمانی مناسب و مطلوب را به حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال ارائه دهندو مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین آمبولانس‌های بیمارستانی و پیش بیمارستانی بررسی و بازدید شده اند و از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ۲۲ اسفند تا ساعت ۸ صبح روز بعد در بیمارستانهانیرو‌ها و پزشکان مجرب برای درمان آسیب‌های چشم، سوختگى، ارتوپدى و جراحی پلاستیک آماده باش خواهند بود.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ پزشک، پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی در ۳۵ پایگاه شهری و جاده‌ای در کلیه مناطق استان مرکزی با آمبولانس‌های مجهز برای امدادرسانی سریع به مصدومین و مجروحین احتمالی مستقر هستند.

۹۴ نفر قربانی حوادث چهارشنبه سال ۹۵

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بیان کرد متاسفانه در سال گذشته ۹۴ نفر در استان قربانی حوادث چهارشنبه پایان سال شدند که ۶۰ نفر به صورت بستری و ۳۴ مصدوم نیز به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره‌مند شده اند.

وی همچنین با پیشگیری‌های انجام شده هم اشاره و گفت: تیم‌های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی درهفته‌های گذشته دانش آموزان استان مرکزی را درباره خطرات احتمالی چهارشنبه اخرسال، آموزش داده اند تا با افزایش سطح آگاهی و کاهش مصدومان این شب راشاهد باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.