شهردار مهاباد.

افزایش سرانه فضای سبز در مهاباد

۶ سایت جدید فضای سبز در نقاط مختلف شهر مهاباد احداث می‌شود.

شهردار مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت:طبق تفاهم صورت گرفته با اداره منابع طبیعی این شهرستان، امسال با افزایش سرانه فضا‌های سبز سطح شهر تا ۱۴۰ هکتار، سرانه فضای سبز شهر را به بالاترین میزان خواهیم رساند.
علیزاده آذر در مراسم غرس نهال در فضای سبز منطقه جانبازان شهر افزود: این فضای سبز ۵ هزار و ۶۶ متر مساحت دارد که تاکنون در آن کارتسطیح و آماده سازی، پاکسازی و خاک ریزی با خاک نباتی، مشخص نمودن محل کابل شهری، تامین آب آبیاری با استفاده از ظرفیت مخزن تپه سیران به پایان رسیده است.

اقدامات دیگر شهرداری مهاباد برای افزایش سرانه فضای سبز شهری

وی در ادامه از بهره برداری از پارک و مجموعه شهر بازی همین منطقه در سال آینده خبرداد و گفت:این پارک جنب جنب سالن ورزشی کوثر احداث شده و در زمینی به مساحت ۶ هزار متر در حال احداث است که شامل مجموعه تفریحی کودکان، استراحت خانواده‌ها و قطعات چمن کاری شده است.
وی با تاکید بر اینکه گسترش سرانه فضای سبز به معنی گسترش بوستان ها، پوشش گیاهی و گل و وسایل بازی کودکان و امکانات تفریحی و گردشگری است اضافه کرد:از شهروندان تقاضا داریم در حفظ فضای سبز شهر تلاش کنند.

فضای سبز خیابان ساحلی هم در حال احداث

علیزاده آذر افزود: یکی دیگر از مکان‌های شهر مهاباد که فضای سبز آن در حال احداث است، خیابان شهیدان علی پنجه (خیابان ساحلی) است که حدود ۱۲ هزار متر مربع مساحت دارد و کار خاکبرداری، پاکسازی، کابل کشی و لوله گذاری آن در حال انجام است.

انتهای پیام/خ

برچسب ها: محیط زیست ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.