آماده باش ۲۰ اکیپ آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال

۲۰ اکیپ آتش نشانی شهرکرد برای مقابله با حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید علیپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از آماده باش ۲۰ اکیپ آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال خبر داد.

وی گفت: این سازمان برای مقابله با حوادث احتمالی در شب چهارشنبه سوری، علاوه بر ایستگاه‌های آتش نشانی در سطح شهر، با استقرار خودرو در برخی از اماکن پر تردد و پارک‌های مهم، زمان رسیدن به محل حوادث احتمالی را با توجه به ترافیک در این شب به حداقل می‌رساند.

علیپور افزود: ۲ دستگاه موتورسیکلت نیز برای افزایش قدرت مانور آتش‌نشانان در ترافیک این شب، در نقاط پر ازدحام مستقر می‌شود.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست: به فرزندان خود در مورد خطرات بازی با آتش و مواد محترقه و منفجره آگاهی لازم را بدهند و از آتش زدن لاستیک، هیزم و کارتن، چه در واحد‌های مسکونی و چه در معابر، کوچه و خیابان خودداری کنند.

علیپور یادآور شد: در چهارشنبه سوری سال گذشته، سازمان آتش نشانی شهرکرد بیش از ۹۰ مأموریت انجام داد که خوشبختانه حوادث مربوط به این مأموریت‌ها مصدومیت جدی به همراه نداشت.

چهارشنبه سوری به آخرین شب چهارشنبه سال (از غروب سه شنبه) گفته می‌شود که روشن کردن آتش به منظور گرفتن غم، ناراحتی و بیماری، از باور‌های مردم در این شب است.

انتهای پیام/ز

آماده باش ۲۰ اکیپ آتش نشانی در شهرکرد

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار