جشنواره پروازبادبادک‌ها در راستای توسعه ورزش و تفریحات سالم و گسترش روحیه همکاری و ایجاد نشاط روحی در بین خانواده‌ها در اشکذربرگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛جعفری پور شهردار اشکذر گفت: این جشنواره در راستای توسعه ورزش و تفریحات سالم و گسترش روحیه همکاری و ایجاد نشاط روحی در بین خانواده‌ها در پارک بزرگ شهر برگزار شد.

جعفری پور با بیان اینکه امروز دومین دوره از جشنواره پرواز بادبادک‌ها و درختکاری برگزار شده است افزود: غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از جمله موارد مهمی است که مورد توجه ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکذر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد فضای نشاط و تفریح برای خانواده‌ها و صمیمیت بیشتر میان فرزندان و والدین تدارک دیده شده تا کودکان در کنار والدین خود به انجام بازی‌های مختلف و پرواز بادبادک بپردازند.

شهردار اشکذر برپایی غرفه ساخت بادبادک، نقاشی کودکان، آموزش رباتیک و صنایع دستی را از دیگر بخش‌های این جشنواره اعلام کرد.

اجرای برنامه ویژه کودکان به همراه قرعه کشی و اهداء جوائز به صاحبان بلندترین پرواز بادبادک و زیباترین بادبادک دست ساز از برنامه‌های دیگر این جشنواره بود.

انتهای پیام/ ا

جشنواره پرواز بادبادک ها در اشکذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.