پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت پروفسور خدادوست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز درگذشت پروفسور خدادوست، چشم پزشک برجسته بین المللی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت پروفسور خدادوستبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علی بهادر رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با ارسال پیامی، درگذشت پروفسور علی اصغر خدادوست، چشم پزشک برجسته بین المللی را تسلیت گفت.

در متن پیام دکتر "علی بهادر"، آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دانشمند برجسته و چشم پزشک شهیر جهانی، مرحوم دکتر "علی اصغر خدادوست" را به جامعه علمی کشور، به ویژه مردم شریف استان فارس و خانواده گرامی ایشان تسلیت می‌گویم.

دکتر خدادوست استاد گرانقدری بود که با علاقه فراوان به زادگاه خود و مردم ایران، آثار ارزشمندی از خود در عرصه پزشکی به یادگار گذاشت. او با پرورش شاگردان فراوان و درمان بیماران نیازمند، نام خود و کشور عزیزمان را در سراسر جهان بلند آوازه کرد و لحظه‌ای از تلاش و مجاهدت علمی و خدمت به بیماران فرو گذار نکرد و همواره با حضور در کنگره‌ها و مجامع علمی مختلف و تاسیس مراکز علمی و درمانی، عشق و علاقه وافر خود را به این کشور و مردم ابراز نمود.

اینجانب از طرف خود و همه دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، این ضایعه بزرگ را به همه مردم ایران و علاقمندان وی در سراسر جهان، تسلیت گفته و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
انتهای پیام/ر

تسلیت دکتر بهادر در پی درگذشت پرفسور خدادوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.