آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف در بیجار

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از آغاز ثبت نام مراسم نورانی اعتکاف دراین شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار ازاعتکاف به عنوان یکی از بهترین پدیده‌های معنوی نام بردو گفت: جوانان بسیاری در مراسم اعتکاف شرکت می‌کنند و برهمین اساس هر ساله مراسم اعتکاف از نظر کمی و کیفی رو به شد و تعالی است.
وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف دربیجار، افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهر و روستاهای  بیجار برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام مختاری نیا با بیان اینکه اعتکاف آثار تربیتی، اخلاقی، روحی و روانی، فردی و اجتماعی و البته سازندگی دارد، افزود: اعتکاف از مهم ترین عوامل تربیت نسل جوان است و اگر بخواهیم نسل جوان را تربیت دینی کنیم یکی از عوامل کمک کننده در این راه فریضه اعتکاف است
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجاربیان کرد:آثار تربیتی و دینی اعتکاف معنی‌دار است و باید در نظر داشت که فرصت اعتکاف مثل برکات ماه مبارک رمضان است که باید برای ترویج آن تلاش کرد.
حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت:ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۰ فروردین سال ۱۳۹۷ در مجتمع فرهنگی نور تبلیغات اسلامی بیجار انجام می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری  مراسم اعتکاف درشهرستان  بیجار 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.