پیوندی مطرح کرد؛

ضرورت گسترش تیم‌های واکنش سریع برای مواقع بحران

رئیس جمعیت هلال‌احمر بر ضرورت گسترش تیم‌های واکنش سریع برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان در مواقع بحران تاکید کرد.

ضرورت گسترش تیم‌های واکنش سریع برای مواقع بحرانبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر، در مراسم مانور امدادگران نوروزی 97 که امروز(یکشنبه) با حضور پیتر مائورر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ، برخی از مسئولان و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر و همچنین با حضور برخی از مسئولان سازمان مدیریت بحران برگزار شد، بر گسترش تیم‌های واکنش سریع تاکید کرد.

وی افزود: حوادث در دنیای امروز جزئی از زندگی شده است و با پیشرفت علم و تکنولوژی، انسان‌ها نیز پیشرفت داشته‌اند، اما وجود حوادث نیز اجتناب ناپذیر است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی دقیق برای مقابله با بحران ها، می‌توانیم پاسخ مناسبی به مردم در مواقع بروز بحران ارائه کنیم.

پیوندی یادآور شد: کشور ما کشوری جذاب و با اقلیم‌های متفاوت آب و هوایی است و در کنار این موارد، متاسفانه شاهد وقوع حوادث طبیعی و غیر طبیعی هستیم.

وی تاکید کرد: از مجموع ۴۰ حادثه‌ای که در سطح دنیا رخ می‌دهد، امکان وقوع ۳۰ حادثه در کشور ما ایران وجود دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک ارگان امدادی و یک ارگان اجتماعی و فرهنگی، باید آمادگی مناسبی برای پیش بینی و مقابله با بحران داشته باشد.

پیوندی تاکید کرد: ضرورت گسترش تیم‌های واکنش سریع و همچنین توجه به امدادگران که ثابت کردند در تمام حوادث در کنار مردم هستند، از جمله مواردی است که جمعیت هلال احمر بر آن‌ها تاکید دارد.

وی اضافه کرد: سازمان امداد و نجات معین دولت در خدمت رسانی به مردم است و تمام توان و اعتبار خود را صرف ارائه پاسخ مناسب به مردم می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه گفت: در بحث تقویت و توسعه شبکه امداد و نجات، ۲۵۰۰ ست تجهیزات تخصصی انفرادی، ۷۵ خودرو نجات تیپ ۲ به همراه تجهیزات نجات هیدرولیک، ۳۰ هزار سوب البسه امدادی نجاتگران، ۵۰ لیفتراک دیزل ۳ تن، ۲۰۰ دستگاه باکس پالت فلزی و شارژ اقلام زیستی و غذایی انبار‌های سطح کشور را در طرح نوروزی ۹۷ به کار می‌گیریم.

پیوندی افزود: تمام تلاش خود را در جمعیت هلال احمر به کار می‌گیریم تا در نوروز سال ۹۷ در صورت بروز حوادث احتمالی، در کمترین زمان ممکن با تمام توان در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام/

صحبت‌های پیوندی در مراسم مانور امدادگران نوروزی 97

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار